Obecná informace
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se i přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!
Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně
ŠRAMUS.CZ
U kasáren 1377/III., 293 01 Mladá Boleslav.
Tel./fax: +420 326 330 990
T-mobile: +420 731 502 507 – Pavel Ernest
E-mail: pavel@sramus.cz
Osobní příjem reklamací: pondělí – pátek 9.00 – 17.30 hodin
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (kopie účtenky, faktura) Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku. Při zasílání zboží přepravní společností zásilku pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Prosíme, napište tuto skutečnost na pavel@sramus.cz poradíme Vám jak dále postupovat.
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.